Esmaaaaaaaaaaa 41+0 olduk dünden beri hafif sancılarım başladı, 2-3 saattir biraz daha arttı. Henüz suyum da gelmedi ama çok üşüyorum vücudum sıcak öyle diyo eşim annem ama ben üşüyorum böyle yaşayan oldu mu ??
Meryeminannesi20 Esmaaaaaaaaaaa durumunuz tam olarak nedir bilemicem ama ikinci bebeğimi doğurdugumda aşırı üşümüştüm tamam belki mevsim kıştı ama hastanede soğuk değildi çorap giydirin bana dedim çizgili çoraplarımla doğum yapmuştım🙂😊
Sinif177 Esmaaaaaaaaaaa doğum öncesi terledim. Odada klima açtırdım. Doğumhaneye alındığımda eşim klimayı kapatmış. Doğumdan çıktım odaya geçtiğimde titremekten üstümü giyemedim. Üstüme yorgan battaniye bastılar ama nasıl bir üşüme titreme çok kötü oldum
Dila42 Aynı şeyleri yaşıyoruz, geceden beri adet sancım var hafif hafif ve üşüyorum.38+4 benimde . Üşüttüm mü doğum mu bilmiyorum bende bekliyorum
Esmaaaaaaaaaaa Dila42 benim doğumum başladı. Eğer büyük tuvaletinizi yapacak gibi hissediyorsanız başladı demek oluyor. Sancım 10 15 dk arayla geliyor regl sancısı da ama daha çok dediğim gibi büyük tuvaletiniz gelmiş de sıkışmış gibi. Benim suyum gelmedi ama nişan dedikleri sümüksü renksiz şey dünden beri geliyor. Kan gibi leke geldi gideceğim birazdan hastaneye ben evde çektim sancıyı hastane çok yakınımda o yüzden
HilEy Dila42 Dila nasıl gıdıyor,benım de garip regl agrısı gıbı kasıklarımda ağrı var sanki bacagıma dogru yayılıyor karnımımı bozdum yoksa bacaklarım ödemli son haftalar malum ondan mı agrıyor karar veremedım ne ki bu sancı mı
Esmaaaaaaaaaaa Merve_kucuk kavuştum çok şükür 🙏🏽 02.06.2025 02.40 da normal doğumla kavuştum kızıma yaklaşık 10 11 saat açılma bekledikten sonra 😌