Zehraeminesimay burda sakince durup sorulacak şey mi bu git hastaneye hiç ihmale gelmez. Kaç kişi bebeğini kaybediyor öyle hızlı bi şekilde doktora gidip kontrol ettirmediği için. Hamilelikte hiç bir durum ihmale gelmez. Direkt acile gidin ama büyük bi hastanenin aciline gidin bu duruma her hastane bakmıyor hepsinin düzeyi farklı, sevk etmeye kalkarlar zaten vakit kaybetmişsiniz iyice kaybetmeyin.