Selamlar ben kendi dogum hikayemi paylasayim
32.ci haftada cok kasilmam vardi o yuzden adalat iciyordum zaten serviksim kisaydi bu yuzden aylarca Progesteron kullandim
İstanbulda yasanan depremde cok korktum o zaman 34.cu hafdamdi. 35’inci haftamin ilk gununde kontrol e gittik ve sancilarim duzenli ve coktu adalat a ragmen gelisimi de iyiydi doktorum istersen birak ilaci dedi ilaci biraktigim gunun gecesi suyum patladi hemen hastaneye gittik sabah saat 04:55 di
Suyum patladigi halde sanci ve acilma olmadi
Ozellikle sezaryan ben istemedigim icin doktor bekledi 32.ci saat sonunda sezaryana alindim bebegin kordonu iki kere boynuna dolandigi icin inememis ve acilma olmamis.
Sureci soyle soyliyim benim icin cok zordu cok beklettigim icin suyum akarken enfeksiyon kapti bir kac gun yenidogan yogun bakiminda izalasyonda yatti antibiyotik tedavisi gordu.O sirada mastit oldum ve bende de enfeksiyon cikti hersey birbiriyle karisti cok zordu resmen kafayi yedim lohusalik cok zor tek bir tavsiye vereyim lohusa biri asla kaynanasi yardim etmesin varsa annesi yada cevresinden biri..
Suan 30 gunluguz anca yazabiliyorum
Sezaryan sonrasi cok zor ve kotuydu ama kizimin ilk emdigi ani hatirliyorum cok farkli bir duygu,
keske bu kadar diretmeseydim normal normal diye kendime ve bebege eziyet ettim dogurucak herkese allah yardimci olsun insallah sagsaglim bebeginizi kucaginiza alirsiniz❤️🩷🎀❤️🩷🎀❤️💗