Srp37 momysss Eğer geç döllenme değil ise çıkar. Benim gebeliğim adet gününde bile negatif çıkıp adet gününden 4 5 gün sonra pozitif çıkıyor. Tabii en etkili öğrenme yöntemi kanda olur.
Yusufunannesi_ momysss off benim de bat 5, yumurtlamam 2 gün geç oldu onu değerlendirdik ama çok da geçmedi üstünden 🤣 sen yap bacım benim daha zamanım var gibi 🤣 test yapmıştım çok silik gölge gibi çıkmıştı ama emin olamadım, bekleyeceğim artık
angell33 momysss dün akşam dayanamadım yaptım çıkmadı bugün sabah yapmadım yarın sabah tekrar bakacağım 🤲🏻🥹
Yusufunannesi_ momysss geç döllenme olabilir o yüzden negatif çıkabiliyor, bence adet gününü beklemek en iyisi
Yusufunannesi_ momysss yumurta 12-24 saat daha canlı kalıyor, sperm ise 3-5 güne kadar canlı kalabiliyor. Yani yumurtlamaya yakın ilişki olduysa yumurtlama gününde de döllenmiş olabilir 👶🏻
momysss Yusufunannesi_ erken gebelik trsti yaptım üzerinde adetten 6 gün önce yazıyo ben garanti olsun diye 5 gün kala yaptım
Yusufunannesi_ momysss 6 gün önceye kadar diyor ama 5-6 gün kala %50-60 doğru sonuç veriyor, beklenen adet tarihinde %99 doğru sonuç veriyor. Belki Beta daha saptanabilecek seviyede değildir