Oğlum olacak ismini Mete düşünüyorum sizce nasıl
Prenses39 kulağa hoş gelıyo
Prenses39 metehan güzel olabilir
Prenses39 çok güzel
Prenses39 çok güzel benim oğlumun adı da Metehan, kulağa çok hoş geliyor 🥹
Prenses39 bence güzel🎈
Prenses39 ikinci kez erkek annesi olursam düşündüğüm isim 🙃ama sonuna han eklerim.