Anonimmsss Allah gölünüzdekini hayırlısı ile versin ve kucağınızı boş koymasın. Benim ilk bebeğim tedavi ile oldu. Aradan 4 yıl geçti kendiliğinden oldu. Aklımızda hiç bebek düşüncesi yoktu çünkü olmuyordu. Hacamat yaptırıp sülük tutturuyordum. Yapan kadın 3 kere kuyruk sokumunun oradan yaptı hacamatı ve sülüğü. Ama neden yaptığını 3.de söylemişti. Bebek tedavisi görenlere o bölgeden yapıyorlarmış. Gülmüştüm abla doktor bize olmaz dedi diye. Bir de kdn plus sirke var onu kullanıyordum erken menepoz teşhisim vardı. Eşimde de problem olmasına rağmen hamile kaldım. Bi araştırın bunları isterseniz. İlişki sonrası da hemen kalkmayın yerinizden. İmkanınız varsa yatın biraz öyle.