İlk 20li haftalarımda karnımda birşey hiç durmadan pıt pıt atıyordu durup 5 dk sonra bi daha derken yaklasık böyle neredeyse ara ara 10 dk sürdü korkudan ağlamaya başlamıştım birşey oldu kesin kordonu mu dolandı vs diye doktoru aradım akşam telaşla ve korkulcak birşey olmadığını ögrendim araştırdıgımdada bu bir hıçkırık oldugunu okudum öyle tuhaf hıckırıkla tanısmam olduki hıckırıktan aglıcagımı tahmin etmezdim ondan sonra bi daha öyle yaşamadım gerçi belki kızım bi daha beni korkutmamak için hıçkırmıyordur😃🤗