Ssseeviinc Sona geldik 39+1 de kavuşuyoruz inşallah 🥹 sizlerden dua istiyorum 🤲 Allah herkesin doğumunu kolaylaştırsın. Sağlıklı bebeklerimizi kavuşalım inşallah 🩷
glnhl_34 Ssseeviinc sağlıkla sıhhatle gelsin hem sizin hem bebeginz iickm hayırlı olsun hc korkayın 🌺🥰
glnhl_34 Ssseeviinc insan heyecan yapıyor ama 15 dakika da bebegimiz sizinle göz göze gelecek 🥰Salavat getirin bol Bol Gitmeden sadaka atarsanız olacak belalari def eder Allahın izniyle dualarm sizinle
Ssseeviinc glnhl_34 çok teşekkür ederim saat 00.00 oldu uyumaya çalışacağım bakalım inşallah güzel geçer 🥹
Zeynepsinejan Ssseeviinc ne güzel sağlıkla gelsin annesi Darısı biz bekleyenlere son günler geçmiyor bir de
glnhl_34 Ssseeviinc benimde haziran 20 sinde beyaz 29 olacak sezsryanm hamilenin duası kabul olur derler bz size dua ediyoruz sizde bizlere pozitif bi seklde buraya yazacaksınız Emin’m 😍😍😍