Mavimavi321 Selam kızlar çok az kaldıı var mı aynı zamanlarda olan doğum 7 eylül gözüküyor ama ne zaman gelir bilmiyorum ay heyecanlandım 😂😂
Beyzanrcnp Mavimavi321 daha bana hiç bişey demediler o konuda şeker yükselemesi de yaptırmadım Salı gidicem bakalım
Mavimavi321 Beyzanrcnp anladım ben yaptırdım şeker yüklemesi 24. Haftada çok şükür normal çıktı seninde öyle olur inşallah