Bu ay ilk defa Klomen kullandım doktor yumurtaların gelişmediği adet olunca tekrar gitmem gerektiğini söyledi. Ama adetim 11 gün gecikti ve hala olmadım. 8. Gün kan testi negatif doktor belki geç döllenme olabilir söktürücü kullanma 10 gün daha dedi. Klomen kullanıp adeti bu kadar geciken var mı