Ksema Benimle beraber olan varmı ne durumdasınız 3cm açıklık var önerileriniz varmıdır bayram gelmeden suni sancı alacağım yoksa🫣🫣🫣 😞😞
seymdmr Ksema ne kadar doğru bilmiyorum ama geçen post açmışlardi bu konu ile ilgili bende 33 haftalik oldum günde 3 kez sıcak su küvet var sıcak si kuvetine gir yoksa beline tutacakmissin Bu şekilde çok fazla açılmasi olan kişi yazmıştı
Ksema seymdmr denicem bugün merdiven inip cikiyorum hurma yiyorum yarın yine muayene var inşallah açıklık vardır 🤲
Glhayat_54 38 haftalığım henüz acıklığa bakılmadı nstde biraz sancım cıktı ama ben hissetmıorm haftaya tekrar kontrolüm var ilk doğumum 40.haftamda suni sancıyla olmuştu.
papatya3458 Ben de 39+1. Yalanci sanci bile yok 😔 hurma yiyorum yuruyus yapiyorum 37de cari muayenesi yapilmisti daha sonrasinda acikliga bakilmadi
Ksema seymdmr yarın hem nst hemde çatı muayenesi var yine gidicem yazarım buraya inşallah yatış vermezse 🤲🫣