Valla o haftalarda bende cok hissediyordum doktor normal dedi dedi 31de daha fazla hissettim acı cektim sancılar giriyordu selvikste kısalmam olmus bebegim cok asagıda oldugundan baskı yapıyordu hep erken riskim olustu kac haftadır ilaçtı yatıstı derken 34+4 olduk cok şükür ama inanın saclarım beyazladı doktorunuza mutlaka danısın normal diye gecmeyin bebek erkenden gelmek istiyo baskı yapa yapa iniyo iyice asagıya şuan bile öyle bi hareket ediyoki özel bölgemde acı cekiyorum korkuyorum inanın