ignur Carsamba 5+6 oluyor duyulur mu kizlar randevum var Karindan duyulmazsa vajinal baktirinca bir sey olur mu
Nurkl ignur benimde salı 5+4 oluyor randevum var :) 4+5 de keseyi gördüm bebeği görebilecek miyim çok heyecanlıyım Kalp atışı için erken olabilir , siz bebeği gördünüz mü
ignur Nurkl yolk sac vardi kesenin icinde doktorum oyle dedi.. karindan belki duymayiz ama vajinal bakariz dedi daha once kaybim olunca o da rahatlatiyor her yolu deniyor sag olsun 😁 Ay siz de saglikla kucaklayin cok guzel ilerler insallahh
yesimvera Kitapkolik660_ bende çarşamba gidince o zamana kadar 6+1 ve ilk defa gidecem. Hem keseyi hem kalp atışını duymak istiyoruz olur mu acaba
Mhilal55 Bn 5+3 de gitmiştim bebeği bırak kese bile yoktu 7+0 da tekrar gittim bebeği de gördük çok şükür kalp atışını da duyduk . O yüzden yarın bebeği göremesseniz yada kesesini umutsuzluğa kapılmayın ki kalp atışı için zaten erken . İnşallah güzel haberler alırsınız tabiki ❤️🙏
ss22 ignur biz 5. Haftanın başında duymuştuk. Ama benim doktorum 11./12. Haftalara kadar hep alttan muayne etti. Yani alttan ultrasonla baktı karından duyulacağını sanmıyorum. Alttan muayenenin de bir sakıncası olduğunu düşünmüyorum 34. Haftadayız çok şükür. Zaman zaman enfeksiyon sebebiyle yine alttan muayne oluyorum. Bence duyarsınız kalp atışı
Nurkl ignur bana var demedi sormadım da açıkçası haftaya gel bebeği görelim dedi kalp atışı ile ilgili bir şey söylemedi… 4+5 de uyumlu idi bilmiyorum bakalım salı gidince ne söyleyecek… Benim de 4 ay önce kimyasal oldu ben de endişeleniyorum… Amiiinn canım benim inşallah güzel şeyler duyarız birlikte 💕💕🌸
Zeliha_polat ignur 5+ randevum vardi bebeği gördük yolk sac görüldü 5 buçuk haftalik dedi kalp atisi icin erken dedi bayramdan sonraya gel ozmn bakariz dedi ortalama 7 buçuk haftalik falan oluyo daha duyulmaz galiba 5+6 da
yesimvera ignur inşallah duyarız ya genelde kaçıncı hafta kalp atışı duyulur hiç bilmiyorum. Araştırdım ama hep farklı farklı söylemler var
Aysea0620 Bende 7. Haftaya kadar keseyi ve kalp atışını duymamıştım insan çok stres yapıyor boş gebelik mı kimyasal gebelik mı diye ama normalmiş. şuan 32 haftalık hiç bir sorun yok şükür
yesimvera Aysea0620 kimyasal ve boş gebelikte beta hcg çok az yükseliyormuş ama benim 2 gün arayla 3 katı yükselme vardı