Balbebek012 Hoşgeldin gaz sancısı😒
İlk çocuğumda 25. gün başlamıştı..
Anne karnını hatırlatan şeyler rahatlatır kuzum.Ben saç kurutma makinası açıp emziriyordum o sesle..
Aspiratör kenarına götürüyorduk.
Gaz için damla kullanmıştık..
Ama oglum kolikti her akşam aynı saatte başlıyordu
çareyi swimava marka havuz almakta buldum her akşam yüzdürüyordum boyun simidiyle.Hem suda olmak rahatlatıyor hem gazını harika cıkarıyordu uykusu bile öyle düzene girmişti