aslhnkrts9 Ozlemozars gebe okuluna gittim oradaki egzersizleri öğrendim bi de sadece yürüdüm . Egzersizler tam doğum anı çok işime yaradı . Gelişimi iyiydi şükür bebeğimin sarılıktan dolayı bi yatışı oldu