ArasisMom Çok geçmiş olsun, inşAllah güzel zamanlar geçirir ve sağlıcakla yavrunuzu kucaklarsınız. Mete hocayı gercekten çok övdüler, eşimin arkadaşının ablası balcali da hemşire kendisi önermişti bana onu, kendisi de doğumunu balcali da yapmış memnun olduğunu söylüyordu biraz fikrimi o değiştirdi. İnşAllah güzel geçer 🙏🏻