Cakalllsebahat-0 Doktorum son kontrolde ( 15+3) rahiö agzı kısalıgım olabilecegını erken dogum riskimin oldugunu soyledı bunu yasayan var mı durduk yere tedırgın oluyorum ilk bebişim bu arada - > ### [ @]()
Cakalllsebahat-0 aslhnkrts9 idrar testi istedi verdik 1 saat içinde sonuç çıktı ani kasılmadan olmuş olabilir şuan normal gözüküyor ama yıne de ılac verıyım dedı magnezyum verdı ve 1 ay sonra gel dedı ben de anlayamadım
Cakalllsebahat-0 Elif3419 hayır söylemedı test ıstedı ıdrar testı verdım sonuca bakıp dedi ki ani kasılmadan olmuş olabilir şuan normal gözüküyor 1 ay sonra rutin kontrole devam dedi dktoru değiştirsem mi acaba şuan 19+2 yim
Srfblt Cakalllsebahat-0 kısalık varsa eğer hemen önlem alınması gerekiyor lütfen bu konuda özenli davranın kısalık fazlaysa serklaj dikişi atılıyor ben öyleyim mesela ve hep yatarak geçiriyorum bu süreci, progestan VS ilaç kullanıyorum sizinde öyle olması gerekiyor
Cakalllsebahat-0 Srfblt bana hiçbir şey önermedi sadece test istedi baktı sonuca magnezyum verdı rutin kontrole devam dedi
tazemom__ Bende de vardı kontrol ediyordu 2 haftaya muayeneye gidiyorum vajinal bakıyordu en son çok kışlamış 15 dedi acil ameliyata aldı Serklaj yaptı yatıyorum şu an Progestan kullanıyorum
Elif3419 Cakalllsebahat-0 farklı doktora görünmen iyi olur canım rahim ağzı kısalığı bildiği. Kadarıyla karından ultrason ve vajinadn ölçülür özellikle kaç cm olduğunu sor 30 cm üzeri normalmiş
Srfblt Cakalllsebahat-0 başka bir doktora daha görünün lütfen, sonradan üzülmektense en azından içiniz rahatlar. Eğer kısalık var dediyse siz bir dahaki aya kontrole gidene kadar aniden çok daha fazla kısalık olucak çünkü. Ani kısalmalarda erken doğumlara kayıplara neden oluyor