son adet tarihi 30 nisan beklenen adet tarihim 27 nisandı döngüsü düzenli olan biriyim,son adet tarihine göre tam 4 haftalıkken tahlil verdim beta değerim 43 çıktı aile hekimim ve hemşirem düşük olduğunu söyledi 2 gündür kafayı yiyeceğim pazartesiyi bekliyorum tekrardan tahlil vermek için sizce düşük mü değerim? yorumlara yazılanlara bakıyorum aynı haftadayken betası 400 500 hatta 1000 1500 olup kesesini gören bile var ne düşünüyorsunuz