EceMavi Merhabalar hamile olmadan evvel günde 1 paket sigara içiyordum. 3 gün evvel hamile olduğumu öğrendim. Günde 4 yada 5 tane içtim. Benim gibi olan var mı?
Herseydenbiktim EceMavi Bende asiri içiyordum hamile olmadan 1 ay önce bıraktım ama bu son haftalarda cok canim istiyor pişmanım ama gunde 1 tane içiyorum yada yarım bırakıyorum. İnşAllah hiç icmeyiz.
Ceren007 EceMavi merhaba ilk gebeligimde birakmistim şimdi 30 haftalık hamileyim birakamadm ilk başta 4 ayliktim hiç unutmam ramazan arifesiydi 28 Mart☺️o gün birden biraktm icmedm hiç 3 4 gün zorlandım çok sonra bir tık istek azaldı çok dua ettim ama Allah’a şükür yardım etti rabbim ama inan 2 ay oldu gram aklımdan çıkmıyor belki bana kızanlar olacak ama doğumdan sonra ilk isim sigara içmek olacak içen bilir bu illeti .doktor strese girmektense 2 3 tane iç demişti bana ama ben yapamadım 3 oldu 5 5 oldu 10 o yüzden birden biraktm . inşallah sende birakabilirsin daha yeni bebisin içinde kipirdadikca daha kolay bırakırsın ☺️
Asmel EceMavi zaten sigara bağımlılığım olmadığı için içmiyorum da yani aklım da almıyor sizin gibi içenleri kusura bakmayın kınıyorum da,solunum sıkıntısıyla doğacak belki de bebeğiniz değer mi?
benceyn EceMavi Yıllar boyu sigara içmeyenler anlamaz. İçtiğin için vicdan azabı duyuyosun ama bir anda bırakamıyosunda. İnşallah tez vakitte tüm bırakamayanların sigaraya karşı iç soğukluğu olur. Bende bırakamadım günde 2 veya 3 içiyorum hatta bugün onun bile üstüne çıktım malesef ve üzüldümde. her gün dua ediyorum midem bulansında sigara içemeyeyim diye. bu akşam itibarı ile kendime söz verdim inşallah bakalım EceMavi
EceMavi Herseydenbiktim ben öğreneli 3 gün oldu. Suan bir paketten ceyrek pakete anca düştüm.. cok zor bir süreç 🥹
Herseydenbiktim EceMavi Yavastan o da düşer inşAllah, gercekten normalde çok içsem bile tiryaki değildim istediğim an bırakabiliyordum 4. Ayima kadar içmedim 5. Aydan itibaren durabildigim kadar durup 1 taneyle sınırlandırdım. 6. Aydayim şuan en kısa zamanda bu süreçte hepimizin bırakma umuduyla🙏🏻🥺
Sevcny Kan tahlilinde hamile olduğumu gördüğüm an içmedim içilen yerde durmadım şimdi bebeğim doğdu hala içmiyorum canım istiyor tabi ama ben vicdan yükünü kaldıramam
Guzel_bebem Öğrendiğim gibi hemen kestim birde üstüne tiksinti geldi içmiyorum çok zararı var bebek ve gelişimi için plesenta yaşlanması erkenden başlıyormuş
EceMavi Asmel tabiki değmez ama bu bir bağımlılık. Normalde günde 1 paket içen bir insandım. Yani yaklaşık 17-18 adet içerdim. Şimdi 5-6 adete düşürdüm. Elimden geleni yapıyorum ama insan onca yıl alışkanlıktan kolay vazgeçemiyor. Keşke hiç içmesek 🥹
Asmel EceMavi tabi bağımlılık nedir anlayabiliyorum ama bari günde 2 yapın bir sabah bir akşam,bir sürü tehlikesi var plesentaya yapmayın lütfen günahtır el kadar bebek
Duduperi Asmel Bağımlı olmayan anlamaz diyerek vicdanlarını biraz da olsa rahatlatmaya çalışıyolar malesef. 15 yıldır günde 1 paket sigara içen biri olarak hamile olduğumu öğrendiğim gün bıraktım. Aklımdan hiç çıkmıyor hep içmek istiyorum ama bu sorumluluğa bile isteye girdim kendi nefsimin bedelini çocuğuma ödetmek istemiyorum ve içmiyorum. Strese giriyorum içmesem yapamıyorum kısmı biraz bahane açıkçası. İçmeyince ölünmüyo.
sym0109 Duduperi %10000000 katılıyorum! 17 senedir sigara kullanıyordum, evde test yaptım, pozitifi gördüğüm an sigarayı bıraktım. Bir daha da 1 nefes bile içmedim. 8,5 ay olmuş çok şükür. Sigara içilen yerde bile durmuyorum. Kimse sigara içmedi diye ölmez.
Aren21 Duduperi ben de aynı şekilde 16 yıldır günde 1,5 paket içen biriyim yazıyı görünce bile canım çekiyor ama hamilelik sürecince içmemeye çalışıyorum 2 aya kadar sayıyı düşürüp içtim sonrası çok dua ettim midem bulansın diye şu an bile hem canım istiyor hem de kokusu mide bulandırıyor etrafındakiler de destek oluyor sağolsun kimse yanımda içmiyor ki nefis bu can çeker diye .şükür içmedim şu an 7 olacaz inşallah doğumdan sonra da devam edebilirim ama bi yandan dopıraqöda içsem diyorum sonra da emzirme süreci var diyorum 🙄yani zor çok zor bi süreç
sym0109 Hamile olduğumu öğrendiğim an sigarayı bıraktım. Öncesinde 17 yıldır sigara kullanıyordum. Hayatımda daha önce sigarayı 1 gün bile bırakmamıştım. Ama bu bambaşka bir vicdan yükü, bebeğinize yazık değil mi ona bunu yapmayın. Bırakın günde 3-5 adeti sigara içilen yerde bile durmamanız lazım.
Capt Bırakmış olanlar bravo size ne güzel en iyi anneler sizsiniz.. kim ne yapmak istiyorsa yapsın nedir bu üstten üstten konuşmalar? Tamam tüm övgüler size..
Duduperi Capt Kimseden en iyi anne benim iddiası gelmedi ki. Ne bu saldırgan tavır? Kim ne yapmak istiyosa yapsın yapmasın mı dedik bırakıcaksın diye kafasına silah mı dayadık? Övgü beklemiyoruz kimseden. Hayır gerekirse de övün yani bırakamayan onca insanın içinde irademi kullanıp bırakmışım gururla da bıraktığımı söylüyorum problem ne?