Bus-ra590 benim regl olacakmisim gibi ağrım var adım atarken zorlanıyorum artık o bölgede iğne batması gibi ağrı oluyor ama anlık uzun süreli değil bugün kontrolde kafasının kanala yerleştiğini söyledi doktorum ondan dolayı olur normal o ağrılar şiddetli ve düzenli olmadığı sürece dedi arefe günü doğumum olucak şuan 37 3 üm ama bebeğim 2 hafta önden gidiyormus gelişimi rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🥰🙂