Tugba4545
Yaşarken kötü ama yasandiktan sonra hiç olmamış gibi. Adet ağrısının en üst seviyesi diyebilirim. Benim belden aşağı komple ağrıyordu. Belim, karnım, kasıklarım, bacaklarım🥲. Bebeğin aşağıya inmesi ve doğumun gerçekleşmesi için gereken bir şey. O an hiç geçmeyecek gibi geliyor ama geciyor. Allah yardım ediyor. Birde sancı geldiğinde hareket etmek çok etkili. Hem sancının acısını biraz da olsa tolere edebiliyosun hem de doğumu hızlandırmak için hareket etmek şart. Allah hepimize çok hızlı bir doğum nasip etsin. Kimden ne hikaye duyarsaniz duyun asla korkmayin. Her şey bir anda yaşanıp bitiyor. Sağlık olsun inşallah. 😍