Kızlar 10 gün öncesi erken gebelik testi yaptım 3’de silik çizgi çıktı farklı günlerde. Bir kaç gün sonra iki test daha yaptım negatif. Bugün bir test daha yaptım negatif. Adetimin 3.cü gecikme günü bugün hiç bir âdet belirtisi yok kafam karışık yaşayanınız varmı😔