Nur124 Biz 24+0 olduk Rabbime şükür 🌸 ama bu zamana kadar 7 kilo aldım 73 le öğrendim şuan 80 im çok fazla olduğunu biliyorum beni motive edinn siz kaçla kaldınız şuan kaçsınız??
Nisa58Sivas Nur124 12 kilo aldım 32+2 haftalığım bakalım Sağlıklı olsunda Kilo önemli değil er yada geç verilir Allahın izniyle 🌸
KAANMOMY Nur124 2023 te 57 kilo evlendim. Demir anemisi hastalığımda ilaçla 80 kiloya çıktım ve hamile kaldım 7 kilo aldım🤣 34 haftalık hamileyim bence bu seni motive eder😅
Duygu027 KAANMOMY ben 12 yaşından belli demir ilacı kullanıyorum hiç almadım. 14 senedirde talesemi ilacı kullanıyorum
Nur124 ftmdyn22 sağlıkla kucağınıza alırsınız insAllah 🌸 yeterki kavuşalımda verilir diye düşünüyorum😅
Kardelen1010 19+0 olduk -2 kızlar hiç iştahım yok mide bulantim geçmediği için yiyemiyorum daha çok bebege kilo aldıran şeyler yemeye çalışıyorum normal mı sizce kilo almamam
Nur124 Kardelen1010 tabiki de olabilir herkesin gebelik süreci farklı ve kötü hissetme sakın bebek senden alacağını her türlü alıyor mide bulantısı için prilam önermişti benim doktorum kullanıyor musunuz ?
Nur124 aysegull01 bulantılardan dolayı mi verdiniz? Ne güzel kavusmaniza az kalmış sağlıkla kucağınıza alırsınız insAllah 🌸🥰
Kardelen1010 Nur124 evet hamileliğimin 9.haftasından beri kullanıyorum prilam olmasa napardim bilmiyorum akşam yatmadan 2 tane içiyorum gün boyu yetiyor ama zarari yok diyor doktor da çeşit çeşit hap içiyorum doktorun verdiği inşallah bi sıkıntı olmaz bebege
aysegull01 Nur124 yok diyetisyene başladım 5. Hafta da 20. Haftaya kadar verdik 24 ten sonra almaya başladım 🫠 çok şükür az kaldı 🌸