kbrakyaa_ ben 3.trimestir da doktor değiştirecektim fakat kullandığım ilaçlar vardı .bir arkadasa sordum doktor kabul etmez dedi o yüzden öyle devam ettrim ama sonuçta yapılan şeylerdi diğer doktorda yapabilrimis ultrason nst aynı şeyler cahilligimden değiştirmedim ama siz bilirsiniz herkesin kendi tercihi