fndd bakmadılar ama 35 te nst ye girdiğimde düzenli sancım çıkmıştı onda muayene etmişlerdi parmak ucu kadar bi açılman başlamış demişti. Bunda düzensiz çıktığı için galiba gönderdi. Ama bu iğne batması olduğunda nst de yükseliyor ve ben cidden hissediyordum o acıyı. En azındsn şimdi o batma oldukça onun sıklığını takip ederim diyorum. Eve geldiğimden beri hala ara ara oluyor ama düzenli değil. Bide 36+3 üm biraz erken mi tedirginlipi var. Doktor bişey olmaz artık 36 yı geçti istediği zaman gelsin dedi ama