Adetim yeni bitti . Geçen ay yumurtlama gününden sonra ilişki oldu . Bu ay ovulasyon testi aldım. Nasıl kullanıcam günde 2 kere yapanlar da varmış. Nasıl bir düzen gerekiyor acaba. Bugün yaptım hafif çizgi vardı daha zmaani var ama benim 25 günde bir adet olduğum için yumurtlama erken oluyor tam gününü bilmiyorum