Cansuoe bende sekiz haftanın içindeyim canım duygusallık var bazen saçma şeylere ağlama ve halsizlik herhalde bu haftanın özelliği diye düşünüyorum :) İçinden ağlamak geliyorsa ağla ama unutma vucüdünda üzüntü ağlamak Bunlar hormonlar salgılıyor bebeğe Daha çok mutluluk hormonu lazım :)