Necla3313 Kızlar aşılamanın 11 gündeyim ama birşey hissetmiyorum sadece göğsümde asiyet var onu zaten her adet öncesi yaşardım
Ceydaaas1 Necla3313 ben inanılmaz dercede göğüs ağrısı hassasiyeti yaşıyordum üstüne yatıp dokunamiyordum bile 11.gunde ikinci silik çizgiyi görmüştüm sende yap çıkar varsa
Leontiine Necla3313 bende de çok nadir giren kasık ağrısı dışında başka bir belirti yoktu bende aşılamanın 16. Günü hamile olduğumu öğrendim. Umarım sizde güzel haber alırsınız