Hashasim2020 Haftam kızlar aşırı halsizim bir patates soyuyorum yarım saat yatıyorum o derece resmen günlük iş göremez durumdayım. İlk hamileliğimde hiç böyle değildi çalışıyordum hatta. Benim gibi olan var mı geçici bir durum mu 😔
Deleted33000 Hashasim2020 elbette ki geçici canım sen vitaminlerini duzenli kullan bebek büyüdükçe sende toparlanacaksin progestan filan kullanıyorsan o da uyku hali çok yapıyor
Rodella Trimestirda hızına yetisemiceksin emin ol. Bende yataktan kalkamadım o dönemler şuan 22 haftalık oldum aşırı enerjigim.
Hashasim2020 Sağolun kızlar valla psikolojik olarak da etkileniyorum bütün gün yat yat hiç de sevmem, inşallah bir an önce toparlanırız