Dilan123 N_e_s_e yazdığım isimler arasında karar veremiyorum dedim onları eleştirin demedim. beğendiğin olursa fikrini söylersin ama dalga geçip saçma sapan yorumlar yapılmaz. Beğenmediysen kapatırsın yorum yapmazsın zor bir şey mi bu?
N_e_s_e Dilan123 bizde sana hepsi kotu hiç birini begenmedık dedik ne var bunda valla kusura bakma okuduğumda ilk aklıma o geldi yapacak bısey yok, bide sen zamane çocuklarını düşün??
Dilan123 Ay cidden anlatamıyorum ve yeterince gerildim yorum yapan herkese teşekkürleer sağlıklı doğumlar 🙏🏻🙏🏻 Daha cevap vermeyeceğim🙋🏻♀️