Dilan123 valla 12 yıldır öğretmenlik yapıorum eski çocuklar daha bilinçliydi şimdikiler daha acımasız daha nefret dolu daha düşüncesiz. İsimin çağı zamanı olmaz canım zehra ismi 100yıl öncede güzeldi hala güzel. Ben kızına gidim milan ismini koyanı sadece sadece özenti olarak nitelendiriyorum ve yüz yüze konuştuğum herkeste istisnasız ben düzüm ama dışarıya farklı gözükmeye çalışıyorum havası var. Ayrıca o internette okuduğunuz anlamların %90ı yanlış.