Dilan123 ben kendim koysaydim asla icinden ckamazdim ama babasi bi gun otururken kiz olursa Mila olsun mu ya dedi aa olsun dedim ( nerden duyduysa ben ondan duydum ilk defa 😂) sonra baska bi gun Arven koyalim mi yanina dedi yuzuklerin efendisinden esinlenerek ( tam bir film kolik bilimkurgu falan sever 😝)
Boylelikle kızımın ismi Mila Arven oldu. 37 haftaligiz bugün kapi susu malzemelerini aldim harflerini falan kestirdim çikolatasini siparis ettim dagitmalik sukulent aldim suan önümde suslerin tasarimini yapıyorum 💜💜💜