Arkadaşlar merhaba herkese. Bugün adet günün ve hamile olduğumu öğrendim. Değerim 53 bu beni biraz korkuttu. Ayrıca geçen hafta bir tane ibucold c içtim ve içip içmediğimden emin olmamakla birlikte majezik içmiş olabilirim. Bilgisi olan veya başına gelen arkadaşlardan iyi şeyler duymaya ihtiyacım var.