Kızlar iyi akşamlar ben doğum yapalı 77 gün oldu spiral+prezarvatifle korunuyoruz. İki gündür aşırı derecede ağlama isteğim var ve rahim kasık ağrısı şişlik yaşıyorum hastaneye çarşamba günü gideceğim de benim birde miyomum var bide şüphe sebebim sanki hamileyim de bebeğim hissetmiş gibi bana fazla yaklaşmıyor doğru dürüst emmiyor bide ben hamileğimi eşim sen kesinlikle hamilesin deyince test yapınca öğrenmiştim eşim bugün de aynı cümleyi kurdu şom ağızlı allahtan gelene bişey diyemem ama böyle korundığum halde olma ihtimali var mı sadece eğer hamileusem tek üzüleceğim şey daha tam anlamıyla bebeğime yetemiyorum 2. Ye nasıl yeteceğim hamileliğini bu belirtileyle öğrenen korunduğu halde hamile kalan var mı?