Smtpll Kızlar merhaba bugün transferimin 10.günü beta hcg 158 çıktı pzt tekrar edecez testi doktor değer güzel dedi ama korkuyorum yine de sizce nasıl?
erikarpuz Smtpll çok güzel canım hayırlı olsun sağlıkla gelsin 2 gün sonra düzenli artmışsa daha iyi olur tabi
Smtpll babyiscoming_ maşallah sizin çok güzel çıkmış ben de açıkçası en az 200-250 bekliyordum beklentiyi yüksek tuttuğumdan sanırım biraz düşük geldi