Musemma06 Miracle_1 ben de iki gebeliğimde de oldu ilk kullandığım ay olmadı ikinci ay gebe kaldım her ikisinde de
Merve2520 Miracle_1 ben bu ay Klomen kullandım ve adetim 12 gün gecikti adetin 8. Günü kan testi yaptım negatif kafayı yemek üzereyşm
Arhez20 Benim ilk klomen ve ovitrelle olmadı bu ay letu kullandım iğne olarak gonapeptyl kullandım ama o da olmadı ama kalanlar var
Miracle_1 Musemma06 iğne de kullanmış mıydınız inşallah benim de olur kimisi klomen etkisi ikinci ay da devam eder falan diye duydum da ondan merak ettiö gebe kalan var mı diye böyle
Merve2520 Miracle_1 bende anlamış değilim doktor söktürücü kullanma belki geç döllenme olmuş olabilir 10 gün daha bekle dedi ama ben sanmıyorum kimyasal gebelik geçirdiğimde bile 12. Gün adet olmuştum