Kızlar selamlar 10+5 haftalık hamileyim bugün biraz yürüdüm işlerim vardı sonrasında ağrım oldu uzandım biraz akşam için işleri yapmaya kalktım soğuk terliyorum sol kasığımda ağrı var çok şiddetli değil ama tansiyonuma baktım normal bunu yaşayan var mı