Kızlar 6+4 haftalık hamileyim kese çok güzel dedi doktor geçen hafta kalp atışını ben görüyorum ama sana dinletemiyorum çok küçük dedi bu gece yurt dışına cıkıyorum 20 günlük o süreçte çok uzun dayanamam diye gel demişti ama göremedik hiç bi sorun yok dedi ama ben çok tedirgin oldum alttanda ister bakalım ister bekleyelim dedi baktırmadım böyle geç duyan oldu mu