Emineeh İyi akşamlar merhaba hamişler 12 haftalık hamileyim inanılmaz Mide bulantısı ve mide yanması yaşıyorum ne yapabilirim 😓
FuldenBalta Emineeh canım bende 12+2 yim 8.ci haftamdan beri bulantı çekiyorum bana tuzlu salata soğuk süt çok iyi geliyor mide yanmam yok şükür onun için ona yorum yapamıcam 🥺🙏
Ssa Emineeh rennie şurup yazmisti bana doktorum mide yanmasi icin o beni baya rahatlatmisti o zamanlar bide ılık süt ic 3 yudum sadece oda iyi geliyor mide bulantisina su iyi gelir bu iyi gelir desem yalan olur sadece çubuk kraker biraz bastırıyor
Gamze051 Emineeh rennie kullanın mide yanması en iğrenç şey ben uykudan uyanıyorum 🤭😞 rennie kullanıyorum anında çözüm ve soğuk süt 🥛 Çok geçmiş olsun 👍😊