beyazkelebek97
Ben çok memnunum şöyle söyleyim ne zaman mesaj atsam çok çabuk döner özellikle mesai sonrası ise anında döner, ben uyurken bile bana mesaj atmış sormuştu. Hastane biraz kalabalık ama ben bahar hoca için gitmiştim medicanaya, fiyat olarak hiç bir bilgim yok benim sağlık sigortası vardı doğum paketli ordan karşılıyor o yüzden hastaneye hiç sormamıştım