Sert1110 @“Kbr-95”#p36964336merhaba ben 3 kez yaptım orda çok da memnunundum doğumhane ebeleri hemşireleri gayet güzel ilgilendiler 3 gebeliğim de riskli olmasına rağmen sağlıkla kucağıma aldım
Sert1110 mira_0102 ben 2020 2022 ve 2023 de doğum yaptım mehmet temel vardı şimdi Adana’ya gitti 2023 yılında 12.500 ödemiştim şuan güncel fiyatı bilmiyorum maalesef