Hanımlar merhaba,biraz dertlesmek istedim sizinle aslinda bu benim 2.dogumum olacak ilkinde ne oldugunu bilmedigim icin sanirim bunlarin hicbirini yasamadim. Su an korku, kaygi, endise hepsini bir arada yasiyorum. Panik atak ve anksiyete bozuklugum var dogumumu nasipse genel anesteziyle olacagim bu sebeple cunku spinali dusununce bile nefesim kesiliyor, basim donuyor. Bir yandan bebegimde gelisim geriligi var bu nedenle 36+6gunlukken planlandi sezaryenim bebegim kuveze girer mi korkusu var.. Nefes alamiyorum, korkuyorum her zaman tavsiye veren ben su an stres yonetimim sıfır. Olumlu dusunmeye calisiyorum, pozitif olmaya calisiyorum ama beynim error verdi artik. Benimle pozitif ve olumlu dogum hikayelerini paylasanlar olursa cok dua ederim❤️ Benim icin dua eder misiniz saglikla kavusabilelim, su gibi kolay bir dogum olsun inşallah amin🤲🏻🤲🏻