Önceki evimde 1 senedir gümüş böceğiyle uğraşıyorum 3 kere ilaçlama yaptırdım geçmedi psikolojim bozuldu böceklerden çok tiksiniyorum, şuan taşınıyoruz kurtulucam diye mutluydum bugün yeni eve bakmaya gittiğimde Amerikan hamam böceği gördüm kocaman.
Eşimle kavgalarımız hep bu böcek konusundandı çok taktığımı düşündüğü için. Taşınırken de yeni eve taşımamak için baya uğraştım kavga ettik hep.
Şuan ilaçlama yaptıramam hem hamileyim bebek gelecek 1 aydan az var. Delirmek üzereyim öyle stres doluyum ki nasıl kurtulucam bana mı denk geliyor anlamıyorum ya yardım edin lütfen stresten doğurucam resmen