buseb95 Bende cuma günü aynı teşhisi aldım. 33+2ydim. 2 tanede taş tespit edildi böbreğimde. Doktorum aynı şekilde şuan 1. Seviye olduğunu, 3lere çıkarsa müdahele etmek gerekeceğini söyledi. Yani yapabileceğimiz bişey yok sanırım bana sadece ekstra ağrım olduğunda kullanmam için parol verdi. Dayanamadığın sancı durumunda hastaneye gel serum takarız dedi. İnşallah bi ilerleme olmaz doğuma kadar hiçbirimizde. Bebeğe hiçbir etkisi olmadığını sadece beni etkileyeceğini söylediği için rahatım açıkçası.