Kızlar 23+0 da detaylıya girdim burda hep 1 saat sürüyor yarım saat sürüyor vs diye anlatıyolardı ben bi gittim 10 dk sürdü rapor çıkartıp verdiler elime bütün organlarına bakılmış olarak görünüyor raporda ama çok kısa baktı ya ne bilim garibime gitti bakarken benlede hiç konuşmadı direkt bebeğe baktı tamam bitti dedi 10 dk sürdü😅 Özele gittim aslında bide , radyologtu.
Yeminle benim kendi normal gebelik takibi için gittiğim doktorum bundan daha detaylı bakıyor her seferinde daha çok açıklama yapıyor😂 Bana mı garip geldi yoksa sizin tecrübeleriniz neler