Esra_dorukcan Iyi aksamlar Sevgili Anneler Biz gelmeyi düşünmüyoruz sanirim. Devlette yapicam doğumu ama bu salı son kontrolum sanırım değil mi . Yatis verirler mi suni hakkinda cok kötü seyler duyuyorum . Bilgilerinizi beninle paylasir msnz ?? Allah'ım tüm annelerimizi tek avazda kurtarsin
RecebinEsrasi Esra_dorukcan Allah yardımcın olsun canım sağ salim kucağına almayı nasip etsin nerde yapacaksın doğumu??