3_bebelianne ben 38 haftadayım bebeğim normalde çok hareketli değil. Öyle 10 hareket falan bi günde toplam anca oluyor. Gece ben uyurkenki halini bilmiyorum tabi. Bugün de aşırı az ben dürttüğümde oynattığımda falan oluyo ama böyle sağdan sola kayıyo ağır ağır. Ama dediğim gibi normalde öyle hareketli değil bir sorun yokken de. He bir de bebeğin hareketinden çok hıçkırık oluyor bugün iki defa hıçkırık oldu yani alt kısımda ritmik vuruş oluyo ya ondan. Ama hareket kendi kendine olmadı ben dürttüp biraz uğraşınca uyanıyo