Anniskoo0634
38.haftaya kadar ilk baslarda ayda 1 kontrol olunca zaten randevu almak sıkıntı olmadı ve hep aynı doktora denk getirdim..
Gecen hafta randevulu kontrolüm vardı ve artık sona yaklaştın triyaj bölümüyle devam etmen gerekıyo dedi ,
1 hafta sonra triyaj bölümüne git dedi yani son haftalarda zaten sana triyaj bölümüne kayıt acmanı söylicek orda takibe alınacaksın ordada şansına hangi doktor denk gelirse.