Hiranur_2180 Kızlar 29 Mayıs beta değerim 31,8 31 Mayıs 119,8 çıktı fazla mı yükselmiş iki katın çok fazla bu
anneoluyoruuzhamileyiizz Hiranur_2180 hayır canım en az iki katı olması lazım.Çok fazla değil güzel artış olmuş sağlıkla al kucağına inşallah🙏🏻
Ayseguls_baby Hiranur_2180 2 katından fazla çıkması kötü birşey değil. Benimde 880 den 4470e yükselmişti yarın 10 haftalık olacağım bir sorun yok 🌸
Pamiramsi Hiranur_2180 benimki de 4-5 kat artıyordu canım ikiz değil ve sağlıklı bir gebelik 30 haftadayız 🥰 merak etme sağlıcakla doğar inşallah