Ozge47 2 Haziran’da Sezeryan Günü Aldık Korkuyorum İlk Çocuğum Peki Kimler Benim Gibi Sizin Doğum Tarihiniz Ne Gelin Dertleşelim Annelerimiz🥹😍
HilEy Ozge47 Sezeryan ya da normal fark etmez insanın korkularının olması çok normal ama inşallah bebişlerimizi saglıkla kucagımıza alırız önemli olan bu 🌸🥰
Firstmommy33 Ozge47 Mayıs annesi olmayı düşünürken bende hazirana katılmış bulundum.İlk doğum 39+2 normal doğum bekliyorum.😂
HilEy Merhabalar bız 38+1iz en son 37+6da kontrolumuz vardı kilomuz 3160 gram,normal dogum için bekliyoruz ama şuanda ne sancı var ne de açılma ne de dogum kanalına ınme bekletecek sanırım 13 14 Hazırana kadar bakalım kısmett🥰
Ozge47 HilEy hayırlısıyla inşallah siz de yavrunuzu kucağınıza sağlıklı sıhhatli bir şekilde alırsınız
Ozge47 HilEy amin inşallah ona bir yandan kavuşmanım mutluluğu bir yandan da aynı bedendeki son günleri geçirmek de tuhaf duygular yaşatıyor
Kanatahatice1 Ozge47 5 Haziran da sezeryan doğum olacağım rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi 🥰🙂🙏